[mygamedevplace] Αναπτύσσοντας ευέλικτα ανεξάρτητα εμπορικά παιχνίδια

[Ενημέρωση: Η παρουσίαση της Rotten Fish Games για το πως αναπτύσσει το Space Debris την 2η ημέρα της 3ης Συνάντησης Δημιουργών Λογισμικού Ψυχαγωγίας (3rd Hellenic Game Developers Conference), 9-10 Οκτωβρίου 2010, είναι διαθέσιμη εδώ.]

Το παράδειγμα της Rotten Fish Games

Στο περασμένo 3o Συνέδριο των Δημιουργών Λογισμικού Ψυχαγωγίας, 9-10 Οκτωβρίου 2010, την 2η μέρα παρουσιάστηκε η Rotten Fish Games και ο τρόπος που επέλεξε να αναπτύξει το πρώτο της παιχνίδι για το iPhone της Apple. Η παρουσίαση είναι διαθέσιμη εδώ ενώ σχετικά έχουν γραφτεί στο Thinking gamer’s blog του Κώστα Αναγνώστου. Μετά από παρότρυνση αρκετών φίλων αποφάσισα να διακόψω λίγο την συγγραφή των κανονικών άρθρων του AEFS στο «Πως το κάνουν» και να γράψω δύο λόγια για το πως μπορούν να αναπτυχθούν ανεξάρτητα εμπορικά παιχνίδια με την χρήση ενός ευέλικτου μοντέλου ανάπτυξης, όπως αυτό που χρησιμοποιεί η Rotten Fish Games.
[Περισσότερα…]

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Google photo

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s